Reklama
Reklama

Archív článkov

Podľa údajov inštitútu Economist Intelligence Unit sa na Slovensku zlepšili podmienky na rozvoj elektronického podnikania, čím sme sa dostali medzi šesťdesiatimi piatimi sledovanými krajinami z doterajšieho 39. na súčasné 34. miesto. Zo správy sa nedalo prečítať, čo nás to tak posunulo, no odhad voľným okom je vcelku jasný: nemohlo by sa to prihodiť bez víťazného vpádu...

Nevedno, čo získalo Slovensko, keď po toľkých mesiacoch našlo superstar, lebo Slovensko je abstraktum, za ktoré možno skryť aj celkom protichodné záujmy piatich miliónov občanov. No dokážem si predstaviť, čo získal manažment STV: rekordnú sledovanosť zábavného programu a na ňu nabalené zisky z reklamy, ktoré mu o. i. umožňujú bezproblémovo zaplatiť mastné pokuty za nedovolené...

Z pôvodne príťažlivého, spravodlivého úmyslu vytvoriť na Slovensku duálny systém televízneho vysielania, od ktorého sme si sľubovali vytvoriť ochranný mechanizmus pred zneužitím elektronických, to jest najvplyvnejších médií na manipuláciu verejnej mienky politikmi, sa pred našimi očami stáva neprehľadný guláš. Nudné, oneskorené, málo kompetentné, neživé verejnoprávne...

Rada pre vysielanie a retransmisiu, ktorej poslaním je zo zákona presadzovať záujmy verejnosti pri uplatňovaní práva na informáciu, slobodu prejavu a na prístup ku kultúrnym hodnotám, by sa mala tento týždeň zaoberať paradoxne namiesto kultúrnych hodnôt ich opakom, antikultúrou: kontroverzným programom televízie Markíza Mojsejovci. Podľa slov predsedníčky RVR Valérie Agócs na...

Autor