Reklama
Reklama

Archív článkov

Slovenský syndikát novinárov, konkrétne jeho Klub tvorcov pre deti a mládež si pozval poľského mediálneho odborníka, profesora Tadeusza Zasempu, ktorý má odvahu nahlas a fundovane rozprávať a písať, že uzabávať sa skrze médiá až na smrť vôbec nemusí byť naším osudom. Zasempa o tom prednáša vo viacerých európskych i zámorských krajinách, píše úvahy a vydáva knihy. Jeho práce,...

Na víťaznom pochode európskymi a zámorskými televíziami dorazila reality šou až k nám sťa mediálna téma číslo jeden, bulvár nebulvár. Nanosila sa bez škrupúľ na doteraz zdanlivo chránené územie pre manažment STV zanedbateľného, z milosti a alibistických dôvodov trpeného vysielania pre menšinu všetkých menšín – do relácie Pod lampou. Tej publicistiky, ktorá mala pôvodne byť...

Keď piateho januára na pravé poludnie bežali na európskych verejnoprávnych obrazovkách zábery novovekej potopy sveta, ozvučené Beethovenom, STV zanovito ponúkla divákovi svoj fetiš, reklamu. Manažment tým prezradil, že o verejnoprávnosti možno aj dosť dobre vie, ale nepovie, lebo s ňou nemá nič spoločné. Takže ju bude bojkotovať, pokiaľ to len koncesionári, parlament a Rada STV...

A z STV sa pred očami verejnosti, poslancov parlamentu a Rady STV stáva zo dňa na deň televízia stále viac komerčná, akvizičná alebo vysielacia, na nerozoznanie podobná svojim dvom rodným sestrám, Markíze a JOJ. Inými slovami, dosť predražená požičovňa audiovizuálnej zábavy, pri ktorej má väčšina pospolitosti neslobodu výberu, pretože pri súčasnej sledovanosti nepokrýva...

Kategória

Autor