Archív článkov

K najkrajším eufemizmom mediálnej novoreči patrí spojenie „recipient reklamného posolstva“ a „efektívny komunikačný kanál“. Oboje máme byť my, diváci, ktorým sa reklama v prvom prípade predostiera ako ušľachtilé posolstvo krásneho nového sveta. Kým v tom druhom nám odborníci nevdojak prezrádzajú, za čo nás médiá majú. Len čo stisneme televízny ovládač, fungujeme čoby lacní...

Televízii JOJ sa podaril celkom slušný marketingový ťah, keď mimoriadne zaradila 2. septembra v prime time neplánovanú debatu o dlho avizovanej reality šou VyVolení. Podnetom bola rezolúcia adresovaná vedeniu televízie JOJ. S osemdesiatimi tisícami podpismi katolíckych veriacich žiadajúcich tento program zrušiť. Autori jej textu a signatári (v deň relácie ich bolo už 90- tisíc...

Píšte a komunikujte

ISSN 1336-2984