Archív článkov

Sú hry, ktoré majú príbeh. Ich tvorca si dal tú námahu a vymyslel štruktúru „dôvodov“, pre ktoré máte sedieť a pozerať sedem hodín na obrazovku, prečo ste práve vy „ten dobrý“ a práve oni „tí zlí“, prečo máte ísť „práve tam“ a robiť „práve to“. A potom sú hry, ktorých tvorcovia si s takými hlúposťami námahu nedali. Stavajú na túžbe „byť lepší“ - je jedno, z akého dôvodu,...

Poznáte to z filmov – sú dvojice, ktoré sa perfektne dopĺňajú. Terrence a Bud. Laurel a Hardy. Lolek a Bolek. Napriek všetkým vzájomným rozdielom tvoria tím, jeden bez druhého by neboli absolútne ničím. A sú iné dvojice, v ktorých je jeden jasným bossom a druhý robí iba komparz. Materiál na občasné zauzlenie deja, popri hlavnom hrdinovi však skôr kulisa než samostatná postava....

Píšte a komunikujte

ISSN 1336-2984