STV len pre niektorých?

Na jednej strane slová o slušnosti, demokratickosti, na strane druhej neschopnosť prijať iný než vlastný názor a strašenie div nie návratom komunizmu. To je metóda Hríba a je poľutovaniahodné, že verejnoprávna televízia mu poskytuje taký veľký priestor na jej šírenie a ovplyvňovanie názorov slovenskej populácie.
Počet zobrazení: 5060
lampa.JPG

Z množstva postrehov, ktoré sa rôznili v tom, či pád vlády zavinila Radičová alebo Sulík a či bolo odhlasovanie navýšenia eurovalu nevyhnutné a pre Slovensko prospešné (Ivan Mikloš, Martin Šimečka) alebo chybné (Dag Daniš a niektorí ďalší), stojí za pozornosť predovšetkým Šimečkovo konštatovanie, že SaS je extrémistickou pravicovou stranou, čo dokazoval na slovníku, ktorý jej najvyšší predstaviteľ používa. S tým, prirodzene, nemohol súhlasiť autor a moderátor programu, pretože jeho spôsob uvažovania je presne podobne extrémistický. Nepáči sa mu, že pred dvoma desaťročiami niektorí delili podľa postoja k samostatnosti Slovenska občanov na dobrých a zlých Slovákov, no teraz robí presne to isté. Jeho delenie na slušných a neslušných, dobrých a horších politikov je poplatné čiernobielemu videniu, pričom možný návrat SMER-u k moci ho dráždi tak ako červená farba býka. Preto mu je postoj Sulíka, označujúceho potrebu európskej solidarity za socializmus, bližší než postoje ostatných pravičiarov, ktorí uvažujú v širších súvislostiach.

Insitne sa v Hríbovej zostave účastníkov diskusie vynímala herečka Zuzana Piussi s režisérom Blahom Uhlárom, ktorých naivné názory (o Sulíkovi ako jedinom principiálnom politikovi) nepriamo uzemnil exminister Mikloš. Na jedno však všetci diskutujúci zabudli. Pravicová vláda, ktorá bola v relácii velebená ako zásadný pozitívny prelom, sa od počiatku zmietala od jednej krízy ku druhej a schopnosť pravice v roku 2010 utvoriť vládu bola podmienená len úspechom „internetovej“ Sulíkovej strany, ktorej demagógia a populizmus zrejme teraz naberie ešte väčšie obrátky. Nepriamo mi to potvrdila anketa na internetovom portáli novín Pravda, v ktorej sa SaS v preferenciách voličov dostala na prvé miesto.

Na jednej strane slová o slušnosti, demokratickosti, na strane druhej neschopnosť prijať iný než vlastný názor a strašenie div nie návratom komunizmu. To je metóda Hríba a je poľutovaniahodné, že verejnoprávna televízia mu poskytuje taký veľký priestor na jej šírenie a ovplyvňovanie názorov slovenskej populácie.

Facebook icon
YouTube icon
RSS icon
e-mail icon

Reagujte na článok

Napíšte prosím Váš text.

Komentáre

Obrázok používateľa Anonymný
#3
(neuvedené)
15. október 2011, 16:37
Nemám na to žalúdok, aby som vydržal sledovať hríbovú reláciu dlhšie než pár minút. Ale postrehol som jeho systém, ako pritiahnúť pozornosť predovšetkým mladých. Nahodí nejakú indiferentnú tému, napríklad z oblasti vesmíru, hudby a pod., ktorej zjavne nerozumie. Tú hrdinsky pretrpí. Jeho chvíľa nastáva pri politickej téme, ku ktorej si pozve svojich pravicových kámošov a občas aj nejakého fackovacieho panáka z opačného názorového spektra. S odbornými diskusnými reláciami na STV2 pred voľbami 2010 sa to nedá porovnať. Toto je obyčajná 4-hodinová sprostá modrá propaganda v žoviálnom balení (pozvaní kámoši si zvyčajne tykajú), ktorá vo verejnoprávnej televízii nemá čo hľadať. Podobný hnus vo mne vyvolávala tv relácia "Co týden dal" z obdobia ranného kapitalizmu, ale tá trvala len 1 hodinu. Len dúfam, že že to v STV čoskoro skončí, lebo preferujem vyvážené a argumentami nabité diskusné relácie
Obrázok používateľa Anonymný
#4
(neuvedené)
15. október 2011, 17:16
Tá relácia je riadne chorá. Ešte, že sa dá pozerať zo záznamu na internete a pretáčaním dopredu si tak môžem krátiť utrpenie. Napriek tomu ma mladý Šimečka celkom prekvapil Už 2x som ho tam videl hovoriť celkom k veci a aj keď s ním v mnohom nesúhlasím tak uznávam, že za posledných 20 rokov podrástol a čosi sa aj naučil. Akonáhle sa ale objavila slečna Piussi tak som musel záznam vypnúť. Tak ďaleko moje masochistické sklony nezašli aby som ju počúval. Ale aspoň, že nespievala (teda neviem, vypol som to) to je rovnako zlé ako keď "uvažuje".
Obrázok používateľa Anonymný
#5
(neuvedené)
15. október 2011, 18:23
"....je poľutovaniahodné, že verejnoprávna televízia mu poskytuje taký veľký priestor na jej šírenie a ovplyvňovanie názorov slovenskej populácie."

***********************

Ja som si v Hríbovej Lampe so záujmom pozrela ako myslia Bratislavčania, ktorí sú odtrhnutí od zvyšku Slovenska. Táto umelecká lúza nám vybojovala štrnganím na námestiach "skvelú budúcnosť"! Tak im máme byť za čo vďační! Malý problém je len v tom, že to 80% Slovákov poriadne hnevá

To, že za takúto demagogicko-bulvárnu telvíziu platím koncesionárske (pardón Maďaričové zástrčkové, či elektromerové) poplatky ma rozčúlilo najviac. Nejde ani tak o tie peniaze, ale o zvrátený spôsob myslenia, ktorý sa nám bratislavská lúza snaží vsugerovať! Ten spočíva v tom, že podľa "mienkotvorcu" Hríba sme všetci sprostí, lebo neuvažujeme neoliberálne! Kto uvažuje ultra egoistický ako Hríb je IN a kto opačne prosociálne je OUT!

Bože komu som čo urobila, že nás takto tresceš s dementným Hríbom za naše peniaze?
Obrázok používateľa Anonymný
#6
(neuvedené)
15. október 2011, 21:21
v STV je toľko "madarov" redaktorov, že ich výslovnosť ma mýli. napríklad nalepí sa na mňa zlá výslovnosť hlások. a potom nechtiac napíšem, že "blok" namiesto blog. nuž, ale ked môžu naši redaktori takto zaťahovať do maďarčiny. čo už potom ja zmôžem?. lebo mne stačí aj tu hľa, (ked som sem napísala príspevok pre pána Petra Zajaca - Vanku) som zabávala na chvíľu kamarátke 2 ročného syna ( malý madar) ale rozumie slovensky. iba mi všetko hovorí po maďarsky a už mám ihned z toho dilemu aj prízvuk. aj Bugár sa ešte nenaučil poriadne po slovensky - a to už je 20 rokov v politike a je ich tam viac čo takto komolia slovenčinu. tak čo už taký Hríb? ten asi aj sníva po maďarsky aj sa kamaráti asi len z "maďarmi"... ved to vidieť akých hostí si neustále pozýva do svojich relácii. a napríklad OKS tí sú čo madari? či Slováci? aj na nich sa prilepil ten maďarský prízvuk z mostu hidu. celá STV začína byť už asi duna tv. Aj Inga nevie kam patrí, lebo neustále sa bije do prs, že Marx sem a proletariát tam. pričom paradoxne neustále má názor ako pravicový maďarský Jobbik alebo Orbánovké veľkomadarsko. preto tu má neustále provokačné reči akoby ju platili madari a pravičiari z Izraela. respektíve ešte možno Matovič ten neustále nadáva na Fica a jediný - kto neustále útočí na Smer je SAS a Matovič. Matovič si zakladá stranu - tak Inga je asi jeho pravá ruka.... a niekedy mám z nej pocit, že za nickom Inga je samotný Matovič. Kto iný by povedal, že niet alternatívy k tejto vláde?. a kto iný používa taký istý slovník ako Inga?, možno len Matovič a sulíkovci. (Dokonca aj Sulík už vyberá vhodnejšie slová pred novinármi.) iba tí neustále hľadajú slovné spojenie lebo Fico. Tí - čo sa chcú za každú cenu udržať v politike. tí - čo majú strach a nemajú nič iné v talóne len slovo Fico a nenávisť k jeho osobe. tí - čo môžu všetko stratiť v predčasných voľbách., lebo sulíkovci nech majú aj tisíc chýb - už nikdy neurobia takú chybu ako ju urobili pri svojej kandidátke do parlamentných volieb v roku 2010. Sulík Matoviča vyhodil len čo zistil ako sa "veci" majú.
Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
15. október 2011, 21:31
PS:ospravedlňujem sa, nie všetci Bratislavčania,len niektorí, možno väčšina. Pravdou však je, že tak myslia aj niektorí Košičania, aj zopár Trnavčanov, snáď aj nejaký Slatinčania...Ospravedlňujem sa, že takto hádžem Bratislavčanov do jedného vreca, ospravedlňujem sa, niekedy sa v dôsledku svojho nekritického prístupu cítim sa ako Pišta Hrýbik:)
Obrázok používateľa Anonymný
#7
(neuvedené)
16. október 2011, 02:54
Bolo to fakt hrozne. Ako dychanek sklamanych pravicovych extremistov, ktori hladaju vyssi zmysel vo svojich kupeckych poctoch.
Lenze dejiny kladu jasnu otazku a nedavaju uz ziaden priestor na kupcenie. Bud sa ambicie EU spoja, alebo Europa cez svoje ambiciozne narody spacha po treti krat masovu samovrazdu (1914 a 1939).
Duchovnu narocnost otazky vsak Sulik a jeho nohsledi nevedia pochopit. A v ich zufalej snahe vymysliet nieco proti nezvratnosti gordickeho uzla sa uplne doplietli. Pretoze co je, podla ich vyrokov, SAS vlastne za zlepenec? Komunisticka strana, ktora chce zrusit zle, zle EU banky krachom a europeniaze hyper inflaciou? Anti-neoliberalny protest proti kumulacii kapitalu, uveru a ponukovej ekonomike zalozenej na ponuke kapitalu krizom po svete vdaka Washingtonskemu konsenzu? Partia anarchistov, ktori bojuju proti buducemu statnemu kapitalizmu EU? Nacisticka strana, ktora dnes hovori, ze slovensky narod sklbu bankari a uradnici z Brusel-street a taha nas na dno tucnejuca mensina zidov, sorry, grekov? Alebo ortodoxna krestanska strana, ktora zistila ze v zbytku Europy niet cti a spravodlivosti a tak treba vsetko zhodit a urychlit prichod ocistneho armagedonu?

Su vsetko a nic. Nic pred jednoznacnou otazkou dejin. Pretoze dnes je cas, aby Slovensko konecne po 100 rokoch (od r.1918, pripadne 1944) preukazalo nejaky vyssi zmysel, ako sa len tak potacat dejinami podla toho, kto viac zaplati jeho elitam, resp. kto prisunie viac tankov. Inak bude najstrednejsia stredna Europa vzdy tym, cim bola. Zadnym dvorkom.

Ano, slecna spevacka s panom reziserom posobili ako to najtrapnejsie, co moze malomyselnost, xenofobia a obmedzenost vyprodukovat.
Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
16. október 2011, 11:15
Ctená menovkyňa s IP 95.102.79.4 môžete sa sama ospravedlňovať komu chcete,ale výslovne len za seba!!!!!!

Bratislavčania spôsobili politický prevrat, preto nesú zaň plnú zodpovednosť!!!!!!!!!!

Bratislava je buržoázno modrá, lebo podporuje liberálov ako sú Dzurindovci a Sulíkovci! Pozrite si výsledky všetkých volieb od 1990 a potom ma presviedčajte o tom, že sa mýlim ak tvrdím, že tak ako Hríb uvažuje a najmä volí drvivá väčšina Bratislavčanov!

Bratislava je, bola a bude modrá tzn. egoisticko-liberálno-buržoázna! Ak sa nájdu nejaké vínimky potvrdzujce toto pravidlo, tak im patrí moja úcta.

Obrázok používateľa Anonymný
#8
(neuvedené)
16. október 2011, 11:26
je naozaj nepochopitelne, co tento clovek s pokrivenou tvarou a este pokrivenejsimi nazormi dovoluje na obrazovke verejnopravnej televizie, aky na to dostava priestor.

co hovori rada RTVS na nevyvazenost prakticky vsetkych jeho diskusnych vecerov?

nejedna sa len o nazoru nevyvazenost, ale hlavne o nevyvazenost co sa tyka profilacie pozyvanych hosti. ludia ktorych si Hrib pozyva su prakticky vsetko jedna a ta ista krvna skupina, takzvani "oduti", co bola smutne znama strana ODU, ktora predstavovala svetoobcianske trosky VPN - strany, ktora sa nakoniec ani nedostala do parlamentu...
ako vidiet, nedostali sa do parlamentu, ale dostali sa do verejnopravnej televizie a rozhlasu a dennodenne nas zaplavuju jednostrannymi komentarmi blizkymi vytahovej OKS, ktora sa do parlamentu dostala len vdaka Belovi Bugarovi a nasim madarskym spoluobcanom. za takuto verejnopravnost pekne dakujem, neprosim odmietam platit koncesionarske prispevky pokym tam budu ludia ako Hrib, Zemkova (so strojnasobenym platom, za ktory vdaci Sulikovi) a ten, ktory to to tam vsetko menezuje - Lubos Machaj...
Obrázok používateľa Anonymný
#1
(neuvedené)
16. október 2011, 12:50
http://www.sme.sk/c/6098697/proti-kapitalizmu-protestovali-desattisice-ludi.html
dokonca aj v praviciarskej bratislave http://spravy.pravda.sk/stovky-ludi-protestovali-pred-pentou-dxo-/sk_domace.asp?c=A111015_185259_sk_domace_p12
Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
16. október 2011, 20:44
Protesty proti kapitalizmu.Laviciar Fico prave vyhlasil ambiciu po 10.marci budovat kapitalizmus s niektorou s pravicovych stran.Z niektorov zo stran, ktorym nestal za slovo.Stran ktore ho vinili aj z topenia ladovcov(pozri ukradli.sk) Maju nam vladnut pravicovo s lavicovou retorikov amaterski laviciari ? To radsej nech to robia profici.Praviciari.Povie si volic.Vie si TONDA predstavit ,ze pojde protestovat proti kapitalizmu a ono to bude proti Ficovi?
Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
17. október 2011, 00:34
Tezu o zbedacovani slovakov eurouradnikmi adresovala SAS najme svojej politickej zakladni, cize buducim a sucasnym strednotriednym spotrebitelom, ktori stavaju domy na hypoteky, kupuju auta na lizingy, zdieraju samych seba v korporaciach. Takych premkne strach a samozrejme ze sidla prevazne v BA - statistika nepusti, kedze BA ma najviac obyvatelov.
Oproti nim su kto? Vidiecania, ktori ked zrataju vsetky aktiva, ako pozemky, domy, babickyno dedicstvo, prasce a tucne potkany, disponuju majetkom v radoch milonov SK az desiatok milionov. Vzdy sa da dopestovat a ked treba gros, tak idu hypotekou zatazenemu nenavidenemu pastikarovi zateplit barak a zase sa nestrhat. Pripadne to iste urobit do nemeckych krajin a nieco tam cornut.
Tuto situaciu ste mala na mysli?
Pretoze okrem tejto zakladne je BA stale cervene mesto, tak ako ho chcel Bilak. Nieco na sposob Ostravy - natiahnut do Petrzalky co najviac robotnikov. Doposial je v tejto generacii najviac ludi so zakladnym a ucnovskym vzdelanim bez maturity.
Takze neviem o com vyplakavate.
Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
17. október 2011, 10:01
daj uz pokoj s tvojou roboobsesiou a chod sa liecit
Obrázok používateľa Anonymný
#2
(neuvedené)
18. október 2011, 07:42
členovia Rady medmixu sú tá istá krvná skupina ako samotný Hríb, jej predseda Kollár mi pripadá ako Hríbov klon. Prokurátori boli pobúrení, keď ten pseudointeligent vo štvorhodinovom živom vysielaní urobil z právoplatne odsúdených vrahov obete komunizmu, podľa Kollára všetko bolo v úplnom poriadku. Horšie je, že nemlčí len Rada televízie, ale aj Rad pre vysielanie a retransmisiu, ktorá v minulosti pri nevyváženom vysielaní nemilosrdne trestala televízie a rádiá miliónovými pokutami. Podľa mňa ju už dávno rozpustili.
Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
18. október 2011, 08:15
Ak narážaš na reláciu o Červanovej, tak nikto z tích pobúrených prokurátorov tam neprišiel, aj keď boli pozvaní, prišli iba tí, čo boli za to odsúdení a ich obhajca, teda jedna strana, takže to zákonite bolo nevyvážené. Aj keď tu Hríba nechcem obhajovať, myslím, že za to fakt nemôže, že slovenskí prokurátori sú mentálne stále v 50-tych rokoch a boja sa verejne vystúpiť a povedať svoj názor aj na uzavreté kauzy.
Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
18. október 2011, 08:52
bola to diskusna relacia do ktorej napochodovali vylucne odsudeni v tejto kauze. prokuratori, sudcovia ani znalci tam prist len tak nemohli, lebo su viazani pravidlami svojho povolania, mlcanlivostou zo zakona, nemozu sa verejne vyjadrovat o trestnopravnych pripradoch - preco, zaco, kedy o com. rafinovanost Stefana Hriba je prave v tom, ze to nemohol nevediet a predsa to vyhlasoval ako svoje aliby - ze neprisli a boli pozvani...
Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
18. október 2011, 21:07
Ty mu vravis grigorij? Mas pravdu je to CHORE.Napis mu co si o tom myslis.Liecit ho nemusis.To urobi pravica.Mozno potom budes vylieceny aj Ty.
Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
18. október 2011, 22:47
"Podmanický nevníma možnú vládu Smeru a pravice ako čosi zlé."
Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
19. október 2011, 09:12
Myslím, že keby tam došiel niekto z prokuratúry alebo zo súdnictva a povedal niečo v tom zmysle, že prípad bol riadne vyšetrený a sú nezvratné dôkazy o tom, že to títo odsúdení spáchali, tak by nijaký zákon neporušil. Sudcovia a prokurátori sa však vyjadrujú (a to veľmi aktívne a rozhorčene)len vtedy, keď im chce niekto siahnúť na platy. Inak okolo seba "zapínaju ochranné elektrické pole" - kto by sa nás chcel dotknúť, tak ho to poriadne kopne, my sme tu páni, nič sa nás nepýtajte, sme viazaní mlčanlivosťou, o naších rozhodnutiach sa nediskutuje lebo je to útok na našu nezávislosť, tak si o nás neotierajte huby....
Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
22. október 2011, 10:47
Nadávate tu na maďarov a neviete písať po slovensky s diakritikou. To sa nedá čítať.
Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
23. október 2011, 10:35
Je zarazajuce ako stv vedenie chape demokraciu,dufam ze po10.3.2012 to bude ine a Zemkovej , Machajovi sa to spocita a da k nahrade , sledovanost lampy je mozno 0,5 percent ale odmena ako nas reprzentacny trener fudbalu,vysledky a vykony ziadne a plat svetovy tak je to aj z panom poznacenym Hribom pozve si svojych kamosov z mokrej stvrte do verejnopravnej a tam si hrkutaju lebo FICO. Hrib si to moze dovolit lebo Machaj je servilny clovek a tiez Hribov kamos , tak preco by mu nedohodil 12000 evracov za dvojhodinovu relaciu oblbovat slovakov prihluplimi recickami nie som clovek ktory pouiva silne slova ale chrapuni zostanu chraponmi.

Stránky

Blogy a statusy

Píšte a komunikujte

ISSN 1336-2984