Reklama
Reklama

Matovičova mediálna imunita

Počet zobrazení: 1414

Ak by sa všetko toto, čo sa dialo cez víkend, udialo za minulej vlády, v médiách by to podľa mňa vyzeralo takto:

- v každom druhom článku by sa zdôrazňovalo, koľko celé to plošné testovanie stojí (spomína to teraz vôbec niekto?)

- podrobne by sa rozoberali personálne prepojenia šéfa distribútorskej firmy na politikov; fakt, že ide o v segmente malú firmu s dlhou históriou podlžností voči štátu; že testy sú pomerne nespoľahlivé; a zrejme aj to, že ich dodávky meškali.

- no a pri správe, že predseda parlamentu viezol v aute počas lockdownu silikónovú krásku... ak by sa toto stalo Dankovi, tak by sme tu mali mediálnu 3. svetovú vojnu. Kollárovi sa to v pohode prepečie, rovnako, ako sa mu prepiekli všetky doterajšie nehoráznosti.

Ešte raz, vyhodili sme obrovské peniaze na de facto úplnú blbosť. Za to, čo celý tento cirkus stojí (testovanie tento a budúce víkendy), sa mohli postaviť dve menšie nemocnice.

Namiesto toho tu používame testy, o ktorých veľmi nevieme, do akej miery sú spoľahlivé a používame ich nevhodne (vieme, že to takmer určite nezachytí kopu infekčných ľudí, ktorí sa budú cítiť bezpečne a infekciu šíriť).

Priemerovi sa, ako vždy, odpúšťajú jeho tupé klamstvá. Príklad: tvrdil, že celú akciu museli utajovať, aby sa nestalo, ako na jar, že by nám niekto vykúpil už pripravené lietadlo, naložené materiálom. Nikomu počas jeho tlačoviek neprekážalo, že je to evidentná hovadina, keďže počas utajenia sa žiadne testy ešte neprivážali. (Navyše, výrobca má presne opačný problém, krajiny sa do používania daných testov až tak húfne nehrnú, na trhu ich rozhodne nie je nedostatok a ceny sú pomerne stabilné.)

Status na FB 25. 10. 2020, titulok Slovo

Facebook icon
YouTube icon
RSS icon
e-mail icon

Blogy a statusy