Reklama
Reklama

KIVI?

Jedného príjemného letného večera sa na moje pozvanie stretli kreatívec a brainstormer. Za večeru a víno dostali náročnú úlohu - vymyslieť logo pre projekt Neznámy Známy. Obaja dostali papier, pero, víziu projektu a neobmedzený priestor na sebarealizáciu.
Počet zobrazení: 693
15_kivi-m.jpg

Jedného príjemného letného večera sa na moje pozvanie stretli kreatívec a brainstormer. Za večeru a víno dostali náročnú úlohu - vymyslieť logo pre projekt Neznámy Známy. Obaja dostali papier, pero, víziu projektu a neobmedzený priestor na sebarealizáciu. V príjemnej atmosfére, dofarbovanej dúhovými tónmi Kontrafaktu, sa hlavným protagonistom večera hlavou krútili rôzne nápady. Padali všelijaké návrhy, pokreslilo sa veľa strán papiera a nakoniec sa na to prišlo... Čo sa vo vašej predstavivosti skrýva za slovíčkom KIVI? Čo si predstavíte, keď vám cez sluchový kanálik, kladivko, nákovku, bubienok a všetky ostatné časti sluchovej sústavy do mozgu vnikne slovo KIVI? Výsledok môže byť rôzny, najčastejšia reakcia však určite bude ovocie. A budete mať pravdu, za slovom KIVI sa naozaj skrýva aj ovocie. Malé, oválne, zelené, s drobnými čiernymi zrniečkami a chlpatou šupkou. Existuje však ešte iný význam tohto slova (a nie je to slangový výraz na označenie ľudí obývajúcich ostrov Nový Zéland). Aby som citovala slovník cudzích slov, ide o pštrosovitého nelietajúceho vtáka, ktorý žije na Novom Zélande. Nie je to význam úplne neznámy, však? Aj režiséri, ktorých vám v rámci nášho projektu Neznámy Známy predstavujeme, nie sú neštandardné, avangardné či subkultúrne mená. Sú to mená vo svete známe, len o uličku ďalej od hlavného, komerčného prúdu, nachádzajúce sa kdesi na škále hlavný prúd - nezávislá produkcia. Každý z nich si prešiel inou cestou, kým sa dostal do povedomia svetovej odbornej i laickej filmovej verejnosti a my vás touto cestičkou prevedieme. Predstavíme vám ich tvorbu, dôvody, prečo tvoria to, čo tvoria, ako sa k tomu dostali, čo je hnacím motorom ich kreativity, čím si získali publikum vo svete a čím si môžu získať aj vás. Tak KIVI zvíťazil nad ostatnými možno z pohľadu konvenčnej reklamy štandardnejšími návrhmi. Malý, zelený vták ozobávajúci akronym nášho projektu okrem iného symbolizuje aj našu zvedavosť, „ozobávanie“ vašej pozornosti a záujmu o nové a nepoznané. Chceme odchýliť oponu a uviesť do vášho povedomia to, čo je vo svete známe a u nás to zatiaľ len klopalo na dvere. My ich otvárame a možno riadime prvé krôčiky, ostatok je na vás. A ešte čosi, KIVI je milá, malá, prítulne, pohodlne vyzerajú potvorka. Eventuálne z nej vieme odštartovať KIVI franchising - vyrobiť KIVI hračky pre deti, KIVI kostýmy, McKIVI menu. No odolali by ste takejto lákavosti, keby vám ju duo kreatívec a brainstormer v ligotavom pozlátku naservírovali na tanier? poďakovanie shaq & lefi Viac o projekte Neznámy Známy, o jeho bližších plánoch a zámeroch, prinesieme v niektorom z nasledujúcich čísel Slova.

Facebook icon
YouTube icon
RSS icon
e-mail icon
     
Reklama
Reklama
Mobilné telefóny a príslušenstvo
Reklama
skvelydarcek.sk

Blogy a statusy

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama